Usein kysyttyä
Voinko muokata tilaustani tai perua sen jälkikäteen?
- Valitettavasti emme pysty muuttamaan tilauksen sisältöä jälkikäteen, joten tarkistathan tilauksesi huolella, ennen sen lähettämistä
- Sinulla on 14 päivän mittainen, täysin maksuton, palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
- Jos haluat vaihtaa esimerkiksi tuotteen värin, tai unohdit tilaukseltasi jonkun tuotteen, sinun tulee tehdä uusi tilaus.
Olen saanut toimitusvahvistuksen, mutta paketti ei ole vielä saapunut
- Jos varastomme on lähettänyt jo paketin, tulee sinun olla yhteydessä Postiin
- Postin seuranta löytyy täältä: https://www.posti.fi/fi/seuranta#/
- Lataamalla OmaPosti-sovelluksen, pystyt turvallisesti ja luotettavasti seuraamaan lähetyksiäsi yhdestä paikasta.
Miten palautan tuotteen?
- Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuote 14 päivän kuluessa. Täytä paketin mukana tullut peruuttamislomake ja liitä se mukaan palautettavaan pakettiin.
- Jos olet tilannut tuotteet Postin kautta, saat palautukselle Helposti-koodin täältä.
- Voit myös viedä paketin Postiin (sopimustunnus Vallilan palautuksille on 639 365) ja lähettää palautuksen maksutta
- Kun paketti palautuu varastollemme, käsittelemme rahapalautuksen ensisijassa
- Säilytäthän palautuksen kuitin, kunnes palautus on kokonaan käsitelty.
Palautin tuotteita. Tarvitseeko minun maksaa laskua?
- Sinun ei tarvitse maksaa laskua niiden tuotteiden osalta, jotka olet palauttanut. Klarnan palvelussa voit merkata tilauksesi palautetuksi, jolloin Klarna ei lähteä maksumuistuksia.
- Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, suoritamme tuotteista hyvityksen, mikä huomioidaan automaattisesti myös laskullasi. Jos olet palauttanut tilaukseltasi kaikki tuotteet, sinun ei tarvitse maksaa laskua.
- Muuttaaksesi laskun eräpäivää , ja kaikissa muissakin Klarnan sopimukseen liittyen, sinun tulee olla yhteydessä Klarnaan.
Palautin tuotteita. Koska saan rahani takaisin?
- Kun olemme vastaanottaneet palautuneet tuotteet ja käsitelleet ne, suoritamme hyvityksen. Saat hyvityksestä vahvistuksen sähköpostiisi. Hyvitys palautuu viimeistään 3-5 arkipäivän kuluessa hyvityksen käsittelystä.
Miten vaihdan tuotteen?
- Vaihto tapahtuu palauttamalla vaihdettava tuote ja tekemällä uusi erillinen ostos tilalle valitusta tuotteesta Vallilan verkkokaupan kautta.
Kuinka kauan tuotteiden toimitus kestää?
- Toimitamme tuotteet noin 2–5 arkipäivän kuluessa.
- Jos olet saanut Vallilalta toimitusvahvistuksen (tuote on lähetetty), sinun tulee olla yhteydessä Postiin tai Matkahuoltoon, mahdollisissa lisäkysymyksissä.
Voinko tilata tuotteita rekisteröitymättä?
- Kyllä.
Miten liityn Oma Vallilaan?
- Rekisteröidy Oma Vallilaan vallila.fi-sivuilla tai Vallila-myymälöissä ja olet osa Vallila-yhteisöä. Tarvitset rekisteröintiin vain toimivan sähköpostiosoitteen.
- Tämän jälkeen saat säännöllisesti tietoa uutuuksista, vinkkejä sisustukseen ja jäsenillemme tarkoitettuja erikoistarjouksia.
Onko verkkokaupassa ja Vallilan myymälöissä myynnissä samat tuotteet?
- Kyllä. Myymäläkohtaisia saatavuuseroja kuitenkin esiintyy, ja voit tarkistaa esim. myymäläsaatavuuden verkkokauppamme ko. tuotekortilta.
- Designers Guild -tilaustuotteita ja mallikappaleita myymme ainoastaan myymälöissä.
Miten näen Oma Vallilan edut ja hinnat?
- Kirjaudu sisään verkkokauppaan tunnuksillasi, niin näet jäsenedut ja -hinnat. Jos sinulla ei ole tunnuksia, luo asiakastili verkkokauppaan.
Olen saanut verkkokauppaan kampanjakoodin. Miten voin lunastaa edun tai alennuksen?
- Kampanjakoodien edut ja alennukset annetaan tilauksen loppusummasta verkkokaupan ostoskorissa/tilauslomakkeella. Lisää kampanjakoodi sille varattuun Kuponki-kenttään ja paina "Syötä koodi". Alennus aktivoituu ja näkyy ostoskorin/tilauslomakkeen erittelyssä. Voit käyttää vain yhden kampanjakoodin / tilaus.
- Kirjauduthan tarvittaessa sisään tiliisi lunastaaksesi kampanjakoodin. Kaikkia koodeja ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
Miten maksan tuotteen?
- Voit maksaa välittömästi verkkopankissa, luotto- tai pankkikortilla tai valita Klarnan laajasta maksuvalikoimasta esim. laskun tai osamaksun.
- Vallilan verkkokaupan maksut kulkeutuvat Paytrail-maksupalvelun sekä Klarnan kautta. Kun maksat verkkokaupassa, jossa on käytössä Paytrail-maksupalvelu, onnistuu maksaminen turvallisesti pankkien verkkomaksupainikkeilla, debit- ja credit-korteilla sekä lasku- ja osamaksupalveluilla. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy palvelumme kautta maksettujen maksujen kohdalla Paytrail Oyj.
- Klarnan kautta voit maksaa laskulla ja osamaksulla. Lue lisää Klarnan tarjoamista vaihtoehdoista täältä.
Mitä tuotteiden toimitus maksaa?
- Toimitus noutopisteeseen (Posti ja Matkahuolto) 6,90 €. Yli 69 € tilauksiin toimituskulut 0 € (vain noutopistetoimituksiin).
- Kotiinkuljetus 9,90€
Voinko tilata tuotteita eri osoitteeseen tai lahjaksi?
- Kyllä. Voit valita tuotteen noutopisteen tilauksen yhteydessä.
Miten muutan laskuni eräpäivää?
- Voit muuttaa laskun eräpäivää ottamalla yhteyttä Klarnaan.
Mistä voin ostaa Vallilan kankaita?
- Tammiston myymälässä on laaja kangasvalikoima.
- Katso myymälöiden yhteystiedot sekä aukioloajat täältä.